Vlastní svět si ve hře Elvenar můžete vybudovat už od roku 2015. Za free-to-play budovatelskou onlinovkou stojí němečtí vývojáři. Hra je dnes určena pro systém Android a lze ji hrát ve webovém prohlížeči.

Co vás v Elvenaru čeká

Úkolem hráče je nejen vystavět si ve fantasy světě vlastní prosperující město s množstvím staveb. Důraz se však klade i na bojovou složku. Systémem kvalitně zpracovaných 3D bitev probíhajících na tahy se hra podobá oblíbené sérii Heroes of Might & Magic.

Na začátku si každý hráč volí, za kterou rasu bude hrát. Vést tak můžete národ elfů nebo lidí. Lidé platí za rasu ctižádostivou a jejich civilizace se velmi překotně rozvíjí. Je jim vlastní i zacházení se zbraněmi. Elfy naproti tomu charakterizuje snaha o soulad s přírodou, proto se jejich stavby do okolního prostředí hodí i svým vizuálním pojetím a jsou na pohled velmi krásné. Navíc ovládají četná kouzla.

Elvenar gameplay:

Princip hry je jinak veskrze klasický tak, jak bývá u strategií obvyklé. Vašim úkolem je rozšířit město, prozkoumávat území, sbírat suroviny a neustále vylepšovat. Vylepšení se v celém herním světě nachází na dvě stovky.

Hlavní přednosti a nedostatky

Právě tady nastává při budování království hlavní zádrhel. Na rozvoj se ve hře povětšinou neúměrně dlouho čeká. Obrnit se trpělivostí vám ale i tak výrazněji nepomůže. Vývojáři Elvenaru totiž položili silný důraz na monetizaci. Kdo se chce posunout dál, musí náležitě zaplatit. Bez prémiových položek je přitom prakticky nemožné se vyrovnat platícím hráčům.

Ve fantasy světě naštěstí můžete mimo strategie rozvoje uplatnit i bojovou složku. A ta už se povedla o poznání víc. Zpracovaná je trochu jinak, než je u podobných her zvykem. A hráč má i v ruce mnohem více možností, jak vystavět svoji bitevní taktiku. Vaše armáda může využít různé schopnosti nebo kouzla podle toho, zda jste si na začátku zvolili lidstvo nebo národ elfů.

Screeny ze hry:

Co si myslíte o hře Elvenar vy?

ZANECHAT ODPOVĚĎ